niedziela, 24 stycznia 2016

Kamen Rider Double bez skali od Bandai'a

Późno bo późno, ale lepiej późno niż wcale :D to nie tak że nie miałam czasu nawet, ale nie miałam natchnienia, a nie chciałam żeby to wyszło jakieś gadanie o dupie marynie.
Zastanawiałam się wielce, jaką figurkę poddać recenzji i w końcu zdecydowałam się na jedną z tych pierwszych. A jest to ruchoma figurka Kamen Rider Double od Bandai.
Małe info~
Kamen Rider Double jest to serial aktorski z 2009 roku, i co wyróżnia seriale z serii Kamen Rider to to, że jest sobie jakiś zamaskowany (tytułowy Kamen) gościu, który popyla na motorku i walczy z potworami. Ambitnie prawda? Kamen Riderzy są to seriale z rodzaju tokusatsu - czyli seriali z przebranymi w różnorakie stroje aktorami. Z tych głównych tokusatsu mamy i Kamen Riderów i Super Sentaie, czyli znani wszystkim Power Rangersi. Co roku mamy nowy serial Kamen Rider i nowy Super Sentai, tylko dodaje się do tego jakąś końcóweczkę, która jest związana z danym bohaterem/bohaterami. Co jest ważne - każdy serial ma osobną fabułę i się nie łączą, więc nie trzeba oglądać Kamen Ridera z 1971 roku i tak trzaskać wszystkie po kolei (a jest ich prawie 30), żeby zrozumieć o co w ogóle chodzi.
Tokusatsu są serialami skierowanymi pod młodszą publikę, jednak i dorośli znajdą dużo frajdy przy oglądaniu facetów w obcisłych gaciach, naparzających potwory i ratujących ziemię przed zagładą. Dla facetów jest to fajny serial, no bo się biją, a dla dziewczyn - no cóż, myślę że fujoshi znajdą tutaj wiele dla siebie. Taki Kamen Rider Double opowiada o tym, że jest sobie pan detektyw i jego PARTNER, super ekstra mądry gościu, i jak mają się naparzać, to zmieniają się w jedno, if u know what i mean. Są tam też sceny, gdzie jeden mówi do drugiego 'jesteś moim jedynym partnerem', więc wiecie no. Te seriale są stworzone dla dzieci, ale i z myślą o dorosłych. Tym bardziej, że całkiem dużo przystojniaków tam gra.


Data wydania

Bandai trzaska figurki z Tokusatsu co chwilę, chociaż akurat ten Kamen Rider którego posiadam wyszedł dość późno, bo w czerwcu 2013 roku. Jest on z serii S.H. Figuarts (Super Hero Figuarts), czyli ruchome zabawki typu figma, tylko że z super bohaterami... ale nie tylko! Bandai w serii SHFiguarts robi również ruchome figurki bohaterów z anime, także Max Factory ma konkurencję.

Moje odczucia

Figurkę dorwałam na Ebayu i była to moja ... druga figurka! Ale nie, nie przepłaciłam, ponieważ sprawdzałam za ile to cudo chodzi. Może i teraz bym trafiła taniej, aczkolwiek KRD jest na tyle popularne, że nie byłaby to jakaś magiczna różnica.
Moja radość była ogromna, kiedy go rozpakowałam i zaczęłam się bawić. Oczywiście musiał się wywalić z każdej strony, bo pragnę zaznaczyć iż SHF nie mają podstawki, stoją bez tego, tylko trzeba odpowiednio je ustawić.Znaczy no figmy też bez podstawki stoją, ale figmą się daje, bo to droższe figsy są, no i lepszej firmy. A że figuartsy są od Bandaia i nie są bardzo drogie, to im się już podstawek nie daje. Coś za coś. W końcu za taką cenę nie wymagajmy drugiej Japonii.
Oczywiście fakt, iż zakupiłam dziwną zabawkę nie umknął mojemu bratu i wielce zdziwiony spytał się mnie 'na cholerę kupuję power rangersów?'. Brat oczywiście nie wie, że to nie jest power rangers, ale no, nie ważne. Teraz myśli, że tworzę armię power rendżersów i zamierzam podbić sąsiadów.

Co do malowania to co ja tutaj mogę powiedzieć? Gościu w zbroi i tyle. Nie ma wyjechań i takich pierdół, ładnie zrobiona zbroja. Plus wybrałam akurat tę wersję, bo się świeci. Wiecie no, to jest ważne. Dodatkowe złote elementy też błyszczą, więc daje to całkiem ładny efekt :D
Musze jeszcze dodać, że ten osobnik jest w swojej zbroi pod tytułem Cyclone Joker, bo generalnie to ma jeszcze kilka innych zbroi, w innych kolorach. Które też bym chciała. Maybe someday?

Figurka jest mała, całe 14 centymetrów, ale jest to dość typowe przy figurkach ruchomych typu figma. Duże nie są, ale jest dbałość o szczegóły, więc myślę, że to jest najważniejsze.
Oprócz samej zbroi bardzo ważny jest pas, w który jest przyodziany ten oto zamaskowany osobnik. Jest to pas cno... znaczy taki pas, co to jak tam się wciśnie takie specjalne pendrajwy, to on się dzięki temu zamienia w tego właśnie zamaskowanego gościa, i jest sobie zamaskowanym gościem póki te randomowe pendrajwy są w tym pasie. Serio to wygląda jak pendrajw, tylko taki większy trochę, a dokładnie nazywa się Gaia Memory, więc wątek gejowski nadal zachowany XD.

Z dodatków to szału nie ma, jak to figuartsy z Tokusatsu. Kolega dostał dodatkowe dłonie, dodatkową pelerynkę i tyle tego dobrego. No wiadomo, twarzy dodatkowej nie dostał, no bo jak zmienić mu wyraz twarzy XD? A i motoru nie dostał, bo to by była speszyl edyszyn za myljon myljon dwieście. Ale pobawić się rączkami można >D

To była naprawdę figurka kuiona z miłością, bo Kamen Rider Double to naprawdę, naprawdę cudowny serial i kocham go ponad życie. W takich serialach nie zwraca się uwagi na to, że te potwory z którymi walczą są tak szitowe że aż boli i że ten ich styl walki jest tak szitowy, że bardziej się nie da. Tam się liczy ta fabuła poboczna czyli więź między PARTNERAMI. Więc no, jak będziecie chcieli trochę się odmóżdżyć, to zachęcam. I trochę pofangerlować. No i co najważniejsze to Kamen Rider trwa tyle co anime, czyli te 20-parę minut, a nie jak normalna drama (serial azjatycki) 40-parę minut. Więc można się przemęczyć.

Posłowie

Jak już wspominałam, cosik mnie się opóźniło, ale mam nadzieję dodać w następnym tygodniu dwie recenzje. Dobrze by było, ale nie obiecuje. Samuraj nie może składać obietnic, których nie jest w stanie dotrzymać, czy jakoś tak.
Generalnie to wpieprzyłam się w nowy szit zwany Gintamą. I pokochałam z każdej strony. Mój poziom humoru także tego, kisnę sobie na każdym odcinku XD
Uwielbiam tasiemce, bo się chociaż nie skończą za szybko :D Nadal nie wiem, dlaczego wcześniej się za to nie zabrałam, no ale nie ważne.
I z takich ogłoszeń, to mam na sprzedaż tego oto pycka:

Rin szuka domu, jest słodki i chce do mamusi :<
Zainteresowanych proszę o kontakt w komentarzach :)
Sore ja~

8 komentarzy:

  1. DABUUUURUUUUUUUUUUU <3333
    Mylooooość ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamen Rider <3
    Łoł! Witam w klubie fanów "Gintamy" które, postacie najbardziej przypadły Ci do gustu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uwielbiam Katsure, bo jest randomem i jego 'nie Zura tylko Katsura' XD no i Sougo bo mamy podobny charakter XDDDD aczkolwiek wszystkich lubię, nie ma postaci której bym jakoś nie znosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=ZimRfJPEF6w

    Pośpiewaj lepiej, a nie plastik jakiś, fu! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gintama jest cudowna, aż mi się ciepło na serduchu robi jak widzę co postujesz na twitterku, tyle wspomnień. Ja swoją przygodę z tą najlepszą komedią pod słońcem zaczęłam bardzo dawno temu (5 lat temu?) i nadal kocham tę serię. <3 Sougo, Sougo, Sougo tak bardzo. <3 Też się właśnie chciałam pytać kogo najbardziej lubisz. xD No właśnie w Gintamie to jest magiczne, że wszyscy bohaterowie są świetni! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy bohaterowie to randomy, dlatego tak fajnie się to ogląda XD Sougo i jego hejt na Hijikate jest najlepszy XDDDD zapomniałam wspomnieć, że Elizabeth jest jedną z mich ulubionych również XD

      Usuń