sobota, 26 marca 2016

Mikazuki Munechika Nenoroid nr 511, bez skali od Good Smile Company

Jak mówiłam, dzisiaj czas na nendosa! A będzie nim Mikazuki Munechika z Touken Ranbu, oczywiście od Good Smile Company i oczywiście bez skali. Mały pimpek mierzy sobie 10 cm.
Zapowiedź, prototyp, data wydania

Razem z zapowiedzią wyszedł prototyp, a było to w lutym 2015 roku. Gawiedź oszalała, prototyp wyglądał A+, plus dat face... Munechika miał być pierwszym nendosem z Touken Ranbu i myślę, że GSC trafiło w dziesiątkę.


Pomalowany chłopak został pomalowany już w marcu. Widać, że GSC bardzo chciało szybko go wydać, żeby zarobić srogie miliardy. Zaraz później wyszedł na preorder, a jego data wydania zapowiedziana była na sierpień 2015 roku. Szybki strzał, generalnie.

Jak to z nendosami bywa, został wydany w terminie. Po sukcesie tego nendosa GSC postanowiło wydać go ponownie, w grudniu 2015 roku, więc wszyscy zapominalscy mogli sobie go chapnąć w normalnej cenie :D.

Moje odczucia

Ten nendos tak mnie zachwycił, że postanowiłam go wziąć pomimo nie grania w grę Touken Ranbu (aczkolwiek wyjdzie anime więc wiecie, już mam usprawiedliwienie XD). Całe szczęście, że jednak go wzięłam, bo jego skala okazała się kosztować milion myljonów :< Niby detal i tak dalej, ale 16k za figurkę 1/8 i to w zwykłej, niedynamicznej pozycji? Huh, GSC, lol nope. Marzę sobie, że po wydaniu stanieje, ale raczej nie :<. Nic to, mam chociaż nendo. (btw, właśnie sobie zdałam sprawę, że ni wyjęłam rękojeści z pochwy i na fotach wygląda, jakby Munechika miał dwa miecze XDXD)

Zamówiłam go na Hobby Search, ponieważ na Ami zniknął i na HS załapałam się na drugą turę. Troszkę drożej niż na Ami, ale to nie była różnica kolosalna, więc wzięłam.
To był mój pierwszy raz z zamawianiem na HS i muszę przyznać, że całkiem spoczko sklep. Plus nie wrzucają figsa w karton dwa razy większy, co jest dużym plusem, bo przynajmniej celnicy się nie doczepio.
Kiedy wyjęłam bąbla z pudełka to miałam takie 'ło panieeeeee, jakie to ładne'. Naprawdę ładnie zrobiony nendos, szczególnie te złote elementy są pięknie wyrzeźbione. GSC wykonało kawał dobrej roboty przy tworzeniu tego nendosa!

Malowanie całego stroju jest naprawdę piękne, zarówno na zdjęciach jak i na żywo. Nie ma do czego się przyczepić, wszystkie detale są zrobione bardzo dobrze. Może nie idealne, bo przy tak drobnych elementach trudno jest zrobić wszystko idealnie, ale tragedii jakiejś większej nie ma. Jak wspominałam, złote elementy są naprawdę zacne, spodziewałam się mniej 'złota' w złocie, ale tu mnie GSC zaskoczyło, bo te elementy wyglądają jakby naprawdę były wykonane ze złota. Munechika ma bardzo urodziwe nóżki, takie małe pycki w klapuszkach *^*

Chłopak dostał standardowe trzy twarze: jedną standardową, uśmiechniętą, drugą w 'gotowości do walki', a trzecią - so much cuteness z zamkniętymi oczyma i buźką na 3. Wszystkie trzy są ładne, ale u mnie Munechika stoi na półce w standardowej buźce japońskiego uwodziciela xD. Chciałabym też tutaj zwrócić uwagę na kolor oczu - niebieski z żółtą obwódką wokół źrenicy. Piękny kolor!

Munechika dostał w zestawie wspomniane twarze, a także dodatkowe dłonie i rączki (jedna z czarką na herbatę), miecz z pochwą oraz 'pycadło'. Pochwę na miecz przyczepia się z boku, przy pasie, zaś mieczyk trzeba włożyć mu w łapkę i oczywiście tu miałam problem. Nie skończyło się to tragiczne na szczęście.


Szczególnie podoba mi się jego podstawka, na której widnieje herb mieczyka. Zawsze to jakaś odmiana od standardowej nendosowej podstawki. Bardzo łatwo też przymocować go do tej podstawki.

Ogólnie rzecz biorąc nendos jest na A+. Nie posiada miliona wad co jest dość niesamowite. Myślę, że warto go kupić nawet tylko do nacieszenia wzroku. I nawet trafił do pierwszej dziesiątki najbardziej popularnych nendosów!

Posłowie

Nendosy się spoczko opisuje, gorzej jednak z robienie im zdjęć... Ale cóż, skoro pisałam, że pyknę nendosa, to trzeba było się z tego wywiązać xD
Niestety, coś nie mam weny na komiksiałke :<
Jak tam świąteczne przygotowania :D? Moja rodzina na szczęście nie jest szalona i nie zabieramy się za porządki w całym domu (uważam, że nie tylko na święta powinno być czysto), ale święta to zawsze pretekst, abym upiekła myljon ciast. Także szamiem mazurek który uwielbiam z każdej strony *^*. Mazurek to najlepsze ciasto świata. Szczególnie mój XD! Mama jeszcze zażyczyła sobie na święta makowiec, więc musiałam się męczyć z mieleniem maku...
Korzystając z okazji:
Życzę wszystkim Wesołych Świąt i mokrego dyngusa! Oby wiosna przyszła jak najszybciej!
Lovki i buziaczki <3
Niunia wyszła dzisiaj na główną na MFC, dziękuję za wsparcie <3 
(mam nadzieję, że nie kupujecie jajka z oznaczeniem 3 - pamiętajcie, im taniej tym zwierzęta bardziej cierpią!!!!)
Sore ja~

9 komentarzy:

  1. Piękne są te nendosy, poważnie. Sama chciałabym mieć ich kolekcję, ale szkody mi aż tyle pieniędzy :<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje priorytety i hobby i ja to zawsze mówię, że jak nie jesteś w figsach to lepiej w nie nie wchodź, bo potem jest ciężko zawrócić XD

      Usuń
    2. Na razie mi to nie grozi xD. Dopiero na wakacjach mam zamiar iść do pracy, a wątpię, żeby mama mi dała pieniądze na figurki xD. To jest wyczyn, że mi na mangi daje :D. Ale na wakacjach zaszaleję, ahaha. Mam nadzieję, że nie zbankrutuję :D. chociaż zarobione przez siebie pieniądze ciężej się wydaje :>

      Usuń
  2. Co tu dużo mówić, to jeden z najładniejszych nendosków jakie GSC ostatnio wydało. Nie na darmo nazywają go najładniejszym mieczem. ^^ W sumie cieszę się, że nie dopadł mnie szał TR bo jest sporo ładnych rzeczy z tymi słodziakami, a mój portfel już i tak nie wyrabia, nie potrzebny mi kolejny fandom, więc mam nadzieję, że nie wkręcę się przez anime. >.<
    U mnie sprzątania nie było, chociaż może jutro albo pojutrze posprzątam w gablocie skoro już jestem w domu.
    Jeszcze raz gratuluję głównej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz, mam problem z ładnymi figsami i jak coś mnie się spodoba to nie patrzę, czy mnie interesi czy nie XDDDD jak wpadniesz w TR to pewno zakupisz tonę doujinów XDDD
      Sprzątania w gablotce nigdy nie za wiele ;;
      Dziękuję jeszcze raz <3

      Usuń
  3. Śliczny jest <3 Cieszę się, że wyjdzie do tego animo, bo jak próbowałam zainstalować grę na komórce, to wieszała mi wszystkie inne apki i od razu wywaliłam < / 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wolę się nie brać za grę, bo jeszcze przepadnę XD zresztą, nie lubię gier, więc w sumie jestem bardziej bezpieczna, ale still cieszę się, że będzie animo \o/

      Usuń
  4. Uwielbiam tego nendoska. <3
    Świetna recenzja i ładne zdjęcia. Jeszcze raz Gratuluję z okazji pojawienia się na głównej mfc należało Ci się. :D
    Życzę Ci Wesołych Świąt i mokrego dyngusa. http://www.lovethispic.com/uploaded_images/85365-Pusheen-Easter.gif?1

    OdpowiedzUsuń