wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie lutego

Taka sytuacja, że luty się zakończył, a więc czas na podsumowanko!
Jak dobrze, że luty sobie już poszedł ._. coraz bliżej wiosny, moi drodzy \o/
I już niedługo święta.
I mazurek!
Moje podsumowanko zacznę pięknym panem, którego recenzję znajdziecie o tu.
Przyszedł do mnie na początku tegoż miesiąca i zachwyca mnie codziennie swoją pięknością.
Oczywiście, że zakupiłam go na preorderze i oczywiście, że teraz tanieje, żeby mnie wkurwić :). Tak jest ZAWSZE. Jak coś kupię za miliony monet na preorderze, to po wydaniu tanieje. A jak nie zapreorderuje czegoś, co bym bardzo chciała, to po wydaniu cena idzie w kosmos. Smutne rzycie. Fak off generalnie, głupie figurki i głupi świat.
Nie muszę się chyba za bardzo rozwodzić nad Kogim, jest cudowny i opisałam już to w jego recenzji ;). Jest wart tych 10k które za niego dałam.

W lutym również dostałam dwa breloki z Daiya no Ace :D. Preorderowane razem z Tabi, bardzo się cieszę że je mam, bo Yuuki to mój fav nad favem, jeżeli chodzi o Daiya, uwielbiam go z każdej strony, generalnie to KAPITAM-SAMA JEST BOSKI OK. Jun zaś jest randomem i go szipuje z Yuukim, więc no szip musi się zgadzać XD. To dla mnie takie nietypowe, żeby lubić niepopularne postacie, ale jak widać, czasem się zdarza :D.
foto robione ziemniakiem, bo mój aparat stwierdził, że pierdołom zdjęć robić nie będzie
Niedawno zaś przyszła do mnie dłuuuuuuuuuuuugo wyczekiwana paczka. Prawie 5 tygodni zajęło jej dotarcie do mnie, chyba zwiedziła w tym czasie cały świat ._. Cosik się opóźniały paczki wysłane pod koniec stycznia. Jednak najważniejsze, że dotarła! Co mnie zdziwiło to rozmiar pudełka - zamawiałam na Ami, a Ami mają w zwyczaju dawać pudełka dwa razy większe niż powinni. A tu taki szok, że pudełko było stosunkowo małe.
W pudełku były dwa figsy, pierwszy to nendos Oikawy z Haikyuu, który preorderowałam. jest cudowny ogólnie, kocham go nad życie, Oikawa jest wspaniały i ten nendos pokazuje całą jego wspaniałość. Wspominałam już, że bardzo się utożsamiam z Oikawą XD? Jak nie, to właśnie piszę. Oikawa to taki męski odpowiednik mnie XD. Dlatego tak go lubię.

Drugą figurką w boxie była skala Yamady z Working! Polowałam długo na nią i nawet jak była 50% off to w sumie stwierdziłam, że nieeee, still za dużo. Ale jak ją zobaczyłam 60% off i wiedziałam, że mam Oikawe na preorderze i niedługo wyjdzie to mówię sobie 'o panie, to jest okazja na którą czekałam!'. Także no, skala kosztowała mnie mniej niż nendos, teges szmeges XD.
Ogólnie to Yamada jest jedną z tych postaci, które raczej ludzi wkurwiają, ale ja ją kocham, bo jest randomem <3. I jest urocza. A sama figurka jest dość drobna, pomimo skali 1/8 ma tylko ponad 18 cm. Ale nic to, still ją kocham. No i no panie, po takiej taniości to jak można nie kochać XD?


Posłowie

Huh?
Już?
Ale jak D:
Miało być na bogato a jest bidnie boooo ... tum tum tum... SAL postanowił pojechać na wakacje XD! Z tego co ogarniałam sytuację SAL'ową, to na całym świecie ludzie mają problem z SAL'em wysłanym w styczniu/lutym, bo idzie jak krew z nosa :x. Także no, jeszcze sobie trochę poczekam na paczki, które powinny już być i powinny się zawrzeć w podsumowaniu lutowym. Smutek. Ale tak to jest jak się wysyła SAL'em x"D
Mam już trochę kolejnej recenzji napisanej, ale coś mi idzie tak samo jak SAL XD". Także no, może w tym tygodniu, a może nie xP. Miało być w niedzielę, ale praca praca.
Niedługo będę miała zajob, bo kurs, już mi się nie chce o tym myśleć x_x Ale sama chciałam, lel.
Btw, kupiłam sobie kostki plastikowe do witrynki i sobie trochę uporządkowałam ją, ci co śledzą tłiterka to widzieli już xP :


Byle do wiosny!
Sore ja~

8 komentarzy:

  1. Jak no moje normy to i tak bogate podsumowanie! Kogi jest piękny i nawet nie zwracaj uwagi na to, że tanieje, ważne że stoi w Twojej gablotce i jest piękny. <3
    Czekam na reckę Yamady, bo samą postać uwielbiam, a tego figsa też bardzo bym chciała. <33
    Kostki super, od razu przejrzyściej się w witrynce zrobiło. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podsumowanie jest bogate w środku, bo wydałam dużo, ale dużo nie doszło XDXD
      Still nie żałuję, że wydałam na niego tyle hajsu bo. jest. cudny.
      Naskrobię Yamadę niedługo pewno :D

      Usuń
  2. Pewnie Chiński Nowy Rok opóźnił te wszystkie SALe... Ja niby czekam tylko na artbusia (ale za to jakiego piknego!), ale doczekać się nie mogę ;A;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jop, zawsze się łapie na ten ciulowski Chiński Nowy Rok ... jakby nie mogli być jak reszta świata, ale nieeeeee, oni muszą po swojemu, jak zawsze ._______. czeba czekać :x

      Usuń
  3. Oj tam, oj tam moim zdaniem masz bardzo obfity miesiąc. :D
    Ten Kogi jest cudny. <3
    Chyba pisałam już to na Twitterze ale masz naprawdę cudną kolekcję, fajne są te podstawki z plexi chyba też sobie parę takich kupie. :)
    Mi też się paczusie opóźniają 。・゚゚・(>д<)・゚゚・。 Chcę moje piloto-dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obfity to by byłby, gdyby nie poczta slow motion XD
      Warto zainwestować w te podstawki, nie są drogie a można fajnie wyeksponować wszystkie figsy, a nie że któreś lepiej widać a któreś gorzej :D
      czekamy, wszyscy czekamy ;_;

      Usuń
  4. Jaka bogata gablotka! O:
    Lisi pan mi się podoba, ale jakoś nie do końca przekonuje mnie jego twarz... sama nie wiem. No, ale chętnie zobaczyłabym go u siebie na półce. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogata to ona będzie, ale za rok XDXD
      Jego twarz jest bardzo bardzo ładna, ale zdjęcia zawsze przekrzywią, nawet jak jest sto pro piękny ._.

      Usuń