środa, 1 czerwca 2016

Podsumowanie maja

Jak to wyszło, jak to przyszło, że już czerwiec?
Korzystając z okazji, chciałabym życzyć wszystkim dobrego w Dniu Dziecka <3 abyście nigdy nie utracili dziecka w sobie <3 ja o nim nigdy nie zapominam i bardzo się o tego wewnętrznego dzieciaka troszczę XD!
A teraz przejdźmy do podsumowanka majowego.


Pierwsza paczusia, jaka do mnie przybyła, była to paczusia na samym początku maja. Także prawie dziewuchy załapały się na podsumowani kwietnia, no ale im nie wyjszło.
Te dziewuchy to Xiao Mei w skali 1/6 od Kotobukiyi, z anime/gry Shining Hearts: Shiawase no Pan. Gry nie znam, anime próbowałam, ale ło panie, jaki szit. Także patrzę tylko na to, że ta figurka jest naprawdę ładna. A i wyrwałam ją po taniości na Ami, także dlaczego bym miała jej nie brać :D?

Wraz z Xiao, do mego domu przybyła panna z The Idolmaster o imieniu Hagiwara Yukiho. Lala jest w skali 1/8 i została wydana przez Phat Company. Tą dziewuszkę dorwałam na Nippon Yassan, również po taniości (3k z kawałkiem, także fun), bo bardzo mi się podobała poza tej figurki i ogólny wygląd. Taka świeża, letnia figurka. Niestety tutaj muszę się przyczepić, bo jakbym miała zapłacić za tą figurkę full price, to chyba bym się pocięła X"D. Jakość niestety jest kiepska, malowanie nie jest tragiczne, ale tak brzydkich dłoni to jeszcze świat nie widział. No ale to kiedyś tam się dowiecie bardziej, przy okazji jej recenzji.

Długo długo była głucha cisza, jeżeli chodzi o paczusie. Całe szczęście, bo rodzina dała mi trochę odpocząć. Jednak przedwczoraj zobaczyłam w przedpokoju duże pudło, a na nim małe pudło. Byłam w dużym szoku, ponieważ tej figurki spodziewałam się na czerwiec. Paczka szła SALem całe... 12 dni! To w ostatnich czasach nie zdarza się często, także myślę, iż trzeba zrobić imprezę XD. A co w dużej paczce? Ano kolejna dziewuszka, a mianowicie Eriri z animo Saenai Heroine no Sodateka. Kolejnej dziewuchy nie znam, ale jak ją zobaczyłam, to powiedziałam sobie 'taaaaak, muszę ją mieć'. Eriri jest w skali 1/7 i została wydana przez Good Smile Company. Muszę tutaj zaklaskać GSC, bo łał, ona jest świetna. Niesamowite wykonanie. Co mnie się najbardziej w niej podoba to delikatny erotyzm szczegółu (wystający stanik, podkolanówki), co osobiście cenię. Mimo wszystko nie lubię, kiedy od figurki bije na kilometr wieśniacki erotyzm. Do Eriri dostałam pocztówkę, oraz pudełko, które trzeba samemu złożyć, a do tego potrzebny jest taki magiczny i szalony przedmiot jak taśma klejąca dwustronna. A że takowej nie posiadam, no to pudełko sobie poczeka (pewnie z rok) XD.

W małej paczuszce zaś znalazła się mangusia. Jak zwykle jest to Atak Tytanów, tym razem to już 10 tom. Zapłaciłam za ten tom jakoś pod koniec marca/na początku kwietnia, bo miał wyjść w kwietniu... Koniec końców Tytan wyszedł kilka dni temu, także 'delikatna' obsuwa. No ale tak to już bywa, mogę to zrozumieć, że nie wszystko idzie po myśli JPF. Niestety ale nikt nie ma 10 rąk, żeby pracować o wiele szybciej. Figurkowe opóźnienia są dużo większe X"D

Posłowie

No i to by było na tyle.
Bardzo chciałam jeszcze jedną notkę pyknąć w maju, ale nie do końca mi wyszło :<. Nic to. Nie wiem jak będzie wyglądał czerwiec, nie mam pojęcia. Kończę aktualnie kurs i mam trochę zajobu. W dodatku jutro ruszam na urlop. A propos pielęgnowaniu w sobie dziecka, jadym do Haide Parku i Hansa Parku, żeby trochę się wyszaleć i zapomnieć o irytacji w pracy :D.
W ogóle to chciałam jeszcze dodać, że jeżeli chodzi o wszystkie figsy z tego miesiąca, to żadnej postaci nie znam X""""""D. Ale takie ładne no, szkoda było nie brać!
Na moim koncie MFC pojawiło się takie szaleństwo, że mam zamówione tylko 5 figurek! Jak to sę stało, to ja nie wiem XD. A tak serio, to się trochę ograniczam, bo pieniążek odkładam na podróż rzycia. Co nie zmienia faktu, że chyba trzeba coś jeszcze zamówić XD!
Sore ja~

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia! :D Tobie również wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka, życzenia trochę spóźnione ale szczere. Widzę, że przyszło do Ciebie parę świetnych figsów. Xiao Mei też mi się podoba choć tak jak ty jej nie znam. :P To zdjęcie na końcu wpisu jest przepiękne. *^*
    Życzę Ci udanego urlopu i wiele zabawy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xiao ma ekstra tą figurkę *^* Dziękuję bardzo za zdjęcie i za życzenia, było ekstra :D

      Usuń
  2. Strasznie podoba mi się figurka Hagiwary, ten kapelusz i spódniczka!
    Ostatnie zdjęcie z nią na tle rzepaku jest chyba najlepszym zdjęciem figurki, jakie widziałam, pasuje idealnie, jeszcze może pszenica i słoneczniki, kombinowałabym. Idolmaster ogólnie ma super figurki.

    Dobrego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny, chyba płakłam ;_; dzięki wielkie, nie spodziewałam się takiego odbioru :D tak myślę o słonecznikach, ale muszę na nie jeszcze trochę poczekać :D
      Dzięki, było świetnie :D

      Usuń
  3. Ja kiedyś będę wiedziała o co chodzi w Idolmasterze, w końcu w inne gry już ciupię!
    Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra grą, ale jest też animo, ale no jakoś mnie nie specjalnie do tego ciągnie XD
      Dzięki, było super :D

      Usuń
  4. Moim faworytem podsumowania jest oczywiście Eriri, chociaż Xiao też prezentuje się ładnie. Szkoda, że ma niedociągnięcia.
    Ogólnie figsy na futerkach, poduszkach itp. wyglądają cudownie~ Może uda mi się kiedyś jakąś zamówić. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xiao nie ma niedociągnięć, jak na Kotobukiye to jest na wysokim poziomie zrobiona :D
      Polecam te siedzące/leżące figsy, chociaż zajmują sporo miejsca :<

      Usuń
  5. Xiao! Gra jest zdecydowanie lepsza niż anime. Anime całkiem nieźle mnie uśpiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra na pewno jest lepsza, tak jak z większością anime na podstawie gier, ale ja w gry nie gram, i tak o, nie mam co o nich powiedzieć :<

      Usuń