poniedziałek, 26 grudnia 2016

Podsumowanie sezonu anime jesień 2016

Dzień dobry.
Myślę, że to będzie już stały program w moich podsumowaniach, iż co kwartał będę robić podsumowanka sezonu anime. Nie oglądam ich co prawda jakoś szalenie dużo, ale lubię mieć miejsce, gdzie mogę się swobodnie i długo wypowiedzieć na ten temat. Zacznijmy więc!

All Out! 


Gion to świeżo upieczony licealista kurdupel, który ma kompleks wyższości. Wszędzie go pełno i drze mordę gdzie popadnie. Pewnego dnia wpada na wielkie drzewo, które okazuje się być wysokim chłopakiem o imieniu Iwashimizu. Obaj zostają zaproszeni do obejrzenia treningu szkolnej drużyny rugby, ponieważ Iwashimizu za czasów gimnazjum uczęszczał do takowego klubu sportowego, jednak z powodu pewnej traumy nie do końca był przekonany, ażeby ponownie zaczynać z tym sportem. Gion zafascynował się tym sportem ze względu na to, iż nie musisz być wysokim ażeby grać w rugby. Tak też zaczęła się jego nieporadna przygoda z tym sportem.

Moje odczucia

Dużo umięśnionych mężczyzn? Me like. Rugby jest dość wyjątkowym sportem i cieszę się, że ktoś pomyślał i stworzył najpierw mangę, teraz zaś anime. Lubiłam pykać w rugby jak byłam w gimnazjum, ale w tamtym czasie to byłam małym zabijaką, także rugby lubiłam, bo można było się bić XD. Samo anime w pierwszym odcinku nie powala, w drugim również, ale z czasem wchodzi na dobry tor i coraz lepiej się to ogląda. Co prawda nie jest to anime, które wyczekiwałam co tydzień, jednak jeżeli lubimy sportówki to to na pewno jest pozycja dla nas. A jak nie lubimy sportówek to na pewno polubimy umięśnionych panów XD. Co do ich przystojności to miałabym dużo do zastrzeżenia, no ale nie można mieć wszystkiego.
All Out jeszcze trwa, został przedłużony na 24 odcinki.Chociaż jakieś anime .-.

Fune wo Amu

Doświadczony w tworzeniu słowników Kouhei Araki niedługo przechodzi na emeryturę. Zaangażowany jednak w stworzeniu nowego słownika, postanawia poszukać kogoś na swojego miejsce, który byłby równie zaabsorbowany pracą nad językiem jak on. Przypadek sprawił, iż udało mu się odnaleźć kogoś idealnego do tej pracy - salarymana i mola książkowego Majime, który pracuje w tej samej redakcji, tylko że w innym dziale.

Moje odczucia

Nie jest to anime, które porywa swoją niesamowitością. Nie jest to anime, na które byśmy wyczekiwali co tydzień, niecierpliwie tupiąc nóżką. Jednakże to anime ma coś w sobie, że chętnie ogląda się kolejny odcinek, chociaż po tygodniu zapomina się, że takie anime w ogóle istnieje. Aktualnie jeszcze go nie skończyłam, ale muszę już powiedzieć, że bardzo mi się podoba i jest to taka pozycja dla uspokojenia duszy. Szaleństwa nie ma, zwykłe Slice of Life, spokój niczym w Natsume. Ah i jest też kot. A jak jest kot to anime już dostaje ode mnie +10000 punktów do fajności XD.

Haikyuu!! 3: Karasuno vs Shiratorizawa

Już trzeci sezon ze szkolną drużyną siatkówki Karasuno. Trzeci sezon opiera się tylko i wyłącznie na najważniejszym meczu dla Karasuno, finale w którym to mają się zmierzyć z niepokonanymi mistrzami ze szkoły Shiratorizawa. Czy uda im się wygrać?

Moje odczucia

No? Uda im się?????????? Chyba logiczne, jaka jest odpowiedź XD. W sumie na początku oglądałam trochę na siłę, bo byłam smutna, że nie będzie Oikawy, ale Oikawa się pojawił na widowni i od razu mi było lepiej (megane Oikawa jkfnjsfjsjfkbsf). Powiem szczerze, że sam mecz mnie zaciekawił i pomimo, iż wynik był oczywisty, to oglądałam z dużym napięciem każdy odcinek i polubiłam Tsukishime! Oczywiście retrospekcje życia podczas meczu i czas na pogaduszki jest zawsze irytujące, ale to chyba się nie zmieni nigdy X"D

Natsume Yuujinchou Go

Piąta już część przygód nastolatka Natsume, który od dziecka widzi różne nadprzyrodzone rzeczy. Pewnego dnia odnajduje on notatnik, który to należał do jego zmarłej babci, Reiko. Notatnik ten okazuje się być Księgą Przyjaciół, w której zapisane są wszystkie imiona youkai, któr zostały pokonane przez Reiko i związała z nimi kontrakt. Natsume postanawia zwrócić wszystkie imiona właścicielom, co przysparza mu czasem wiele kłopotów. Dla jego szczęścia bądź nieszczęścia, przypałętał się do niego potężny demon Madara, który na co dzień zamienia się w świnio-kota zwanego Nyanko-sensei'em.

Moje odczucia

Kiedy dowiedziałam się, że będzie piąty sezon - snfjsbfhbswjfbsrjhbfjhsbfhjsbdfj. Tak było XD. Generalnie Natsume się albo kocha albo się olewa ciepłym moczem, także trzeba obejrzeć pierwszy sezon i zapytać się samego siebie, czy nas to jara czy nie. Ja pokochałam Natsume za spokój, za muzykę i za oprawę graficzną, plus seiyuu Natsume.

Touken Ranbu Hanamaru 

Anime oparte na popularnej grze Touken Ranbu. 'W 2205 roku historia nie jest ustalonym spisem dat i postaci. Grupa samozwańczych rewizjonistów przypuszcza ataki na przeszłość, mające na celu zmianę biegu wydarzeń. Obroną dotychczasowego ładu zajmują się Medrcy, mający zdolność tchnięcia życia w przedmioty. Najpotężniejsze z ich tworów to Miecze-Mężczyźni - właśnie ich przygodom poświęcona jest seria' (źródło tekstu: Shinden)

Moje odczucia

Spodziewałam się jakiegoś czegoś fajnego, a dostałam meh. Myślę, że bardziej dla fanów gry, ja osobiście nie znalazłam tam punktu zaczepienia oprócz ładnych chłopców. No u mnie staniki nie latały, ale każdy ma inny gust. Ale chłopcy ładni XD

Watashi ga Motete Dousunda

Kae jest typową yaoistką i wielkim otaku, ma również swoje pairingi w klasie, a także przyjaciółkę, która jest równie szalona jak Kae. Dziewczyna jest również dość pulchna i mało popularna w szkole, ale jej to nie przeszkadza, bo dzięki temu może szipować swoich ulubionych kolegów. Pewnego jednak dnia Kae przeżywa dramat, przez który zamyka się na kilka dni w pokoju. Przez te kilka dni chudnie i kiedy postanawia wyjść z pokoju, okazuje się, że jest super szczupłą i piękną nastolatką. Kae wraca do szkoły i od razu przykuwa uwagę wszystkich w okół, a przede wszystkim czwórki jej kolegów, którzy postanawiają ją poderwać. W późniejszym czasie pojawia się również pewna dziewczyna, która obrała sobie taki sam cel jak czwórka adoratorów Kae.

Moje odczucia

Czaicie, jaka dieta cud XD? Zamknij się w pokoju na kilka dni a się wylaszczysz ze wsze czasy XD. Generalnie na anime uśmiałam się po wsze czasy, ono jest takie bardzo prawdziwe i pokazuje, jak zachowuje się prawdziwa fujoshi XD. Co chwilę miałam 'omg, to ja' XDDDDD. Polecam na poprawienie sobie humoru, na tym anime nie trzeba za dużo myśleć. A jak nie jesteśmy yaoistkami to zawsze można sobie obejrzeć i zobaczyć, jak pracuje mózg yaoistki, czyli szip 24/7 wszystkich ze wszystkimi XD. Plus jest i wątek yuri, jeżeli to kogoś zachęci >D

WWW.Working!

Higashida to zwykły nastolatek, który jednak to musi zacząć pracować, ponieważ firma jego ojca bankrutuje i trzeba pomóc rodzinie finansowo. Na szczęście (bądź nieszczęście) trafia do restauracji Wagnaria, w której zostaje kelnerem. Niestety, wszyscy pracujący tam ludzie są dość specyficznymi istotami...
Kolejny 'sezon' aniem Working, tym razem jednak z zupełnie innymi postaciami.

Moje odczucia

Trochę byłam smutna, jak się dowiedziałam, że będzie nowy Working!, ale zabraknie w nim moich ulubionych postaci z poprzednich sezonów. Jednak już po dwóch odcinkach zdałam sobie sprawę, że to anime to i tak złoto. W sumie anime o niczym, ale humor jest piękny, taki typowy, bezsensowny japoński humor XD.

Yuri!! on Ice

Katsuki Yuuri jest japońskim łyżwiarzem, który to stara się zdobyć złoty medal w serii Grand Prix. Niestety przegrywa z kretesem i ma ochotę przejść na sportową emeryturę. Yuuri wraca do rodzinnego miasta, żeby odpocząć i odetchnąć od zawodniczego życia. Jednak nie ma spokoju na długo - niespodziewanie, przez pewno wydarzenie, w jego domu pojawia się jego łyżwiarski idol, rosyjski pięciokrotny mistrz świata Victor Nikiforov, który to oznajmia Yuuriemu, że zostanie jego trenerem. I tutaj zaczyna się wspaniała przygoda zawodnika i trenera!

Moje odczucia

Czy skfnsknfjksfjksjkfbsjkfksegjkdxfdvjsbjf wystarczy? Nie XD? A 'ultra gaaaaaaaaaaaaaaaay'? Też nie XD?
Chciałam nawet napisać długą recenzję na łamach mojego bloga odnośnie Yuri on Ice, jednak by pewnie wyszło ino jsfjsbfjsbfjbsjbfskbfk,bfjsbwgj.
Powiem tak: nie spodziewałam się, że dostaniemy taki piękny romans między dwojgiem ludzi, chociaż od początku wiedziałam, że będę miała tam szip na szipie, no bo proszę was, solowe męskie łyżwiarstwo figurowe nie jest najbardziej macho sportem na świecie XD. Bardzo ładna kreska, która niestety przy densach na lodzie podupadała i robiły się jakieś szalone muminy. Muzyka wspaniała, ale najwspanialsza historia oraz pokazanie przeróżnych charakterów. I generalnie to djbsbfjsbfsfbsfbsjvhhsf. Aczkolwiek muszę przyznać, że dla samego łyżwiarstwa warto również oglądać, bo jest tutaj pokazane dużo sportu!
Są anime i anime, oraz jest Yuri on Ice.

Posłowie

Dla mnie ten sezon wygrało Yuri on Ice, Motete oraz Natsume. W sumie nie musiałabym więcej oglądać XD
Jak widać nie obejrzałam w tym sezonie jakoś super dużo, ale postanowiłam brać się tylko za to, co naprawdę mnie zainteresuje. W poprzednich sezonach często brałam się za jakieś anime bo 'a może jednak będzie ciekawe' i często się na nich przejechałam .-.
Najbliższy sezon zapowiada się tak-se, czekam ciągle na ten wiosenny, bo dostanę W KOŃCU drugą serię Tytanów ;_;.
Yuri on Ice to rzycie.
Recka w najbliższych dniach, będzie również podsumowanie roku :D
Sore ja~

23 komentarze:

  1. nie no jest parę bishów w all out i omg te męskie cycki napakowane ciała i talie osy XD ZAZDRO. ja tam polubiłam mocno w końcu jakiś inny sport nam dali
    hajkjo polecieli se w kóleczki ale miałam w końcu ushiego i tendou więc mam taki love-hejt XD DAWAĆ NASTĘPNY SEZON CHCE MOJE BOKUTO VS KUROO :IIIIIII
    natsume ma już zapowiedziany kolejny sezon \o/ tyle szczynścia szczególnie że ten miał ino 11 odcineczków :<
    ja o yoi napierdoliłam na fanpejdżyku prawdziwą litanię, wyszło 3 strony w wordzie i ponad 1500 słów XDDDDD *nie wiem co to chill*
    motete jest spoko ale bez szału, może to dlatego że ja czytałam mangę no i zmehałam się bo jest wkoło macieju to samo i coraz mniej fanserwisu :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męskie cycki to złoto
      Ale był Ojkała Megane hnghhhhhhhh, w sumie mogliby zrobić te 10 epów jeno z Ojkałą XD
      Natsume nie skończy się nigdy, ale to dobrzy ;_;
      EJ NIE WIDZIAŁAM, MUSZĘ IŚĆ POCZYTAĆ XD
      Ja na szczęście nie mam tego problemu, że mam porównanie do mangi XDDDDDDD

      Usuń
  2. Kiedy już myślałam, że mój ranking top 5 tego sezonu jest oczywisty (swoją drogą w moim odczuciu bardzo dobry sezon) to nagle Gundam z tygodnia na tydzień robi się coraz lepszy i mi wskakuje na wyższe pozycje. haha Ale numer jeden to zdecydowanie Natsume. Natsume zawsze i wszędzie będzie dla mnie 1! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w Gundamy, nie paczam, ale cieszę się, że cię nie zawiodło XD
      Dla mnie ten sezon to złoto, bo YoI XD
      Naccun musiał spaść na drugie miejsce przez YoI XDDD still kocham ofc <3

      Usuń
  3. >Yuri on Ice to rzycie

    rzyć
    dawniej, obecnie regionalnie: dupa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam tylko Jurków na lodzie w tym sezonie. Spoko anime, chociaż takiego wielkiego fandomowego wooow nie mam. Tylko po 7 odcinku byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, te późniejsze rzeczy już mnie nie ruszyły. ;_;
    Co nie zmienia faktu, że jest tytułem zdecydowanie godnym polecenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zrytą jaoistką, także dla mnie Yuri to było mistrzostwo świata i mogłam sobie pofangerlować trochu XDDD

      Usuń
  5. chciałam napisac, że w tym podsumowaniu nie ma Udona, a ja jestem za tym, zeby był, bo to fajne animo, jedno z dwóch jakie oglądałam lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabierałam się za Udona, bo po Shokugeki no Souma ma traumę co do anime o jedzeniu XD wystarczyło mi w YoI motyw z jedzeniem, przez który mnie trochu cofało X""""D Lubię jedzenie, ale nie lubię jak się pokazuje mięso

      Usuń
  6. O nie, jesteś yaoistką, która szip 24/7? D: To straszne!
    To piękne uczucie, kiedy nagle wszyscy piszą na swoich blogach o YoI i mają takie samo poczucie, że własnie rodzi się HISTORIA XD
    Pisz tę recenzję, proszę! Będę czytała jak szalona.
    Widzisz, ludzie myśleli, hehe, będą szipować, a tutaj autorzy takie trolololo, nie ma co szipować, to jest prawdziwe!
    ,,Są anime i anime, oraz jest Yuri on Ice." TAK. Idealnie.
    Yuri on Ice to życie. Yuri on Ice to miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, taka ma straszna przypadłość DDDDDDDD:
      'zaczyna śpiewać opening' XD
      haha, może napiszę, ale mało informacji z tego wyjdzie XDDDDD
      YURI ON ICE NA PREZYDENTA! a nie. to nie to XD

      Usuń
  7. Btw, wiesz coś może o planowanych figurkach z Gejów na lodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wiem XD na razie Good Smile Company zapowiedziało już nendosy Victora oraz Yuuriego, Mega House zaś zapowiedziało figurkę Victora, nie wiadomo na razie, czy skalowaną czy nie. Generalnie dużo pewnie przyjdzie na Wonder Festival zimowy, który odbędzie się w lutym. Myślę jednak, że trochę zrobią tego, małego stuffu już zrobili milion a to jeszcze nie koniec, firmy z Dżapanii głupie nie są, wiedzą że zarobią na YoI kupę szmalu XD także czekam na zapowiedź porządnej skali!

      Usuń
    2. Mieć takiego pięknego skalowanego Vicię i Jurka, marzenie. Czaisz, mieć Victuuri na biurku? Poszłabym znów do jakiejś pracy, żeby na to zarobić, moje pierwsze figurki by to były, kupiłabym im klosz z Ikei i szyłabym czapeczki i szaliczki. Nie mogą poprzestać tylko na zrobieniu Vici, bo jak to Vicia bez Jureczka!
      #bełkot
      #obłęd.w.oczach

      Btw, moje ziomki dzisiaj były w Akibie i ponoć nie ma nigdzie Victuury, bo Japończyki wykupują jak głupie z szaleństwem w skośnych ślepkach XDDD

      Usuń
    3. Ja to jestem za tym, żeby Alter zrobił ich tak, jak Makoto i Haru: http://myfigurecollection.net/item/464652 TO BY BYŁO PIĘKNE OK, DAŁABYM KAŻDY PIENIONDZ
      Ja cię rozumiem najlepiej XDDDDDDDDDD myślę, że nie poprzestaną tylko na Victorze, a przynajmniej mam nadzieję D: ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM. ZAWSZE.

      Generalnie YoI osiągnęło szczyt wszystkiego, teraz Japończycy szaleją jak za Free XDXDXDXDXD

      Usuń
    4. O kurcze, tak! Chcę tego.

      Usuń
    5. Wszyscy tego pragniemy ;-; może nas Alter nie zawiedzie!

      Usuń
  8. Fajny wpis z podsumowankiem oglądanych anime. :D Z góry muszę powiedzieć, że dzięki Twoim wpisom na Twitterze wkręciłam się w dwa anime: "Watashi ga Motete Dousunda" i "Yuri on Ice". Choć nie jestem fanką Yaoi to pierwszy raz szipowałam ze sobą facetów... xDDD
    Moimi osobistymi faworytami tego sezonu był nowy "Wixoss", samoloto-dupy ( "Brave Witches" ), "Keijo" absurdalnie świetne walki z wieloma nawiązaniami do innych serii. Był też "tytani tyłek" => https://www.youtube.com/watch?v=BhnvvIdhi6c xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK DOBRZE ŻE CIĘ WCIĄGNĘŁAM W YOI, OMG CZUJĘ SIĘ TERAZ DUMNA XDXDXD

      Usuń
    2. Bardzo fajna lista, a dla osób takich jak ja, co sami sb anime nie znajdą :D
      Z tych tutaj oglądne na pewno Gejów na Lodzie, bo chcę już od jakiegoś czasu, wszyscy znają i zachwalają, musze się przekonać, czy to takie fajne xD
      No i jeszcze Watashi ga Motete Dousunda, czuję że to coś dla mnie XDD

      Usuń
    3. Geje na lodzie to jest must watch, generalnie to jest rzycie, to jest piękne i sziperskie zarazem i gejowe i w ogóle borze JAKIE TO JEST CUDOWNE, CHYBA MAM PRZEDZAWAŁ ;_______;
      Motete jest równie fajowe XD
      Cieszę się, że się przydałam, jestem tym bardziej dumna ;-;

      Usuń