środa, 9 sierpnia 2017

Wonder Festival Summer 2017 - plany i nadzieje

Jako iż już tydzień temu zakończył się, kolejny już, letni Wonder Festival, przydałoby się zrobić jakieś podsumowanko. 
Z góry uprzedzam, iż jestem troszeczkę zdegustowana aktualnym WonFesem, nie było zbytnio efektu WOW MUSZĘ TO MIEĆ. Także większość z wymienionych tutaj figurek to będzie 'pożyjemy zobaczymy, ale zrąbcie malowanie/prototyp/dajcie gigantyczną cenę, to chociaż nie będę musiała się zastanawiać za długo'.

Zapowiedzi

Jigoku Shoujo - Enma Ai od Aspire


Aspire jest dość mało znaną firmą i ich twory nie są jakieś szałowe (w porównaniu do ceny przede wszystkim), ale będę obserwować, bo Piekielna Dziącha zasługuje na więcej figurek (jej jedyna jakaś taka, co to oko można zawiesić, jest od Altera, z 2008, a jej cena osiąga 30k)

Yuri!!! on Ice scale figure(s) announcement without character(s) od Orange Rouge

HEJ, JESTEM TUTAJ ABY ODDAĆ WAM SWOJE PIENIĄDZE, HEJ HEJ, CZY MNIE SŁYSZYCIE.
Taka niby zapowiedź, ale w sumie nie wiem, czy w ogóle, bo w sumie zostali usunięci z MFC, ale w sumie może dlatego, że nie wiadomo jaka postać(ci). ALE JA ODDAM MOJE PINIONDZE, HALO.

Date A Live - Tokisaki Kurumi od Good Smile Company/Kadokawa skala 1/7

Nie znam loszki, nie znam serii, ale to wygląda ładnie i będę obserwować. Wcale nie mam chorych fetyszów ok. 

PROTOTYP

Rurouni Kenshin - Himura Kenshin od Max Factory skala 1/6


CHYBA KRZYCZĘ?????
W końcu jakaś porządna figurka Kenshina. Cieszę się strasznie, to jest jedna z tych, które planuję raczej zakupić, oczywiście wszystko będzie uzależnione od ceny. Problem w tym, że to skala 1/6 + Max Factory... może być ciężko z ceną. Ale zobaczymy!

Hatsune Miku, Harvest Moon ver. od Good Smile Company, skala 1/8


Jak fenomen Miku to jest dla mnie coś wyjątkowo niezrozumiałego, tak ta figurka zachwyciła mnie od razu. Mam nadzieję, że nie będzie kosztować 20k i że ładnie wyjdzie malowanie. Bo bym chciała. To by była moja pierwsza Miku, aż szok xD

Naruto Shippuuden - Uzumaki Naruto od MegaHouse, G.E.M. series 


MH coraz bardziej wymyślne figurki tworzy, jeżeli chodzi o Naruto. Niestety dotkliwie zdążyłam się przekonać, że MH ma gdzieś swoich fanów i robi ze wszystkiego limity, bo dlaczego by nie. Także pewnie tylko popatrzę i westchnę

Saekano - Eriri Spancer Sawamura od Alphamax, skala 1/7


NIE ODDYCHAM PO RAZ KOLEJNY
Cudo *^*
Dajcie
Czemu takie drogie
Czemu limit
;_________;

Free! Eternal Summer - Rei Ryuugazaki od Alter, skala 1/8


Ładna klata panie >D
Alter postanowiło dokończyć swoje dzieło pływaków z Free! (po 3 latach, mistrzowie marketingu) i ja się cieszę, znaczy Reia nie lubię jakoś szczególnie, ale ma ładną klatę, także to już jest tak bardzo na plus 


Free! Eternal Summer - Nagisa Hazuki od Alter, skala 1/8



Nagisa to szota bez mięśni, ale i tak jest uroczy. Nie kupie, ale chciałam pokazać jego urok. No zobaczcie jakie szczęśliwe dziecko ;_;

Original Character - Bunny Boy Black & Amber od BINDing


Królicze chłopaki, które zostały ogłoszone na ostatnim Wonder Festivalu, dostały już prototyp >D. Brałabym, gdybym znała możliwości firmy, na razie tylko pokazują, co zrobią (może), także nie ma do czego przyrównać. Pożyjemy zobaczymy, ale przy prototypie jestem bardziej na tak niż na nie. Malowanie dużą rolę zagra, oraz oczywiście - cena.

Gekijouban Fate/stay Night Heaven's Feel - 
Matou Sakura od Aniplex


Piękne kimona mnie przekonują, ale to jest Aniplex, to będzie exclusive i drogie jak czort. Ale popatrzę. Bo na razie wygląda zacnie. (a wiecie, że Aniplex przesunęło jedną figurkę, którą miałam akurat zamówioną, z lipca 2017 na... luty 2018 XDDDDDDD można? można)

Fate/EXTRA - Saber Extra od Aquamarine, skala 1/7


Przede wszystkim zatrzymałabym się przy jej sukience, która jest niesamowita. No na pewno będę obserwować, chociaż Aquamarine jakoś szczególnie mnie do siebie nie przekonują.

Fate/Extella - Archer od FunnyKnights


THIS IS FUN XDDDDDDD
I ta kość biodrowa XD tak tylko, dla śmiechu wrzuciłam XD

Saekano - Eriri Sawamura od Max Factory, skala 1/7

Kolejna Eriri,bo dlaczego by nie XD Ta seria stała się dojną krową, ale mi nie jest przykro, bo te dziewuszki są piękne i warto je robić, chociaż jest wiele innych serii, które również zasługują na dobrego figsa, a nie dostają (TAKIE YOI NP XD)
Zależne od ceny, ale pewnie z milion nerek. 



Saekano - Katou Megumi od Max Factory, skala 1/7

Również kolejna figurka z Saenai, chociaż akurat Kato ma pecha do figurek. Acz ta wygląda dość 
obiecująco, będę paczeć.


Dramatical Murde - Aoba Seragaki od Orange Rouge, skala 1/8

Trochę jest petarda *^* Nawet nie chce myśleć, o cenie, ale jak nie będzie jakiś kosmos, to będę chciała. Ale na pewno cena będzie kosmos, więc może lepiej już odechcieć XD


POMALOWANE

Saekano - Utaha Kasumigaoka od Alphamax, skala 1/7



JENY.
Ta seria figurek jest cudowna. Ogarniacie te rajstopy *^*????? I pośladek *^*???????
Takim mankamentem jest cena, bo poprzedniczka kosztowała 14k + exclusive, ale kurcze, muszę głęboko pomyśleć nad Utahą ;-;

Free! Eternal Summer - Yamazaki Sousuke od Alter, skala 1/8

Będę brał cię
tu tu tu
w aucie 
tu tu tu
cieeeeeee
eheeeeee
XDDDDDDD BOSKI BRZUSZEK, DOBRE BARY, MUSZĘ GO MIEĆ, KONIEC TEMATU


Grablue Fantasy - Narmaya od Broccoli, skala 1/7

Broccoli mają wyjątkowo ciekawe figurki i nawet tanie w porównaniu do pozy, ale maja jedną wadę - są duże, przez co nie zmieszczą się w wysyłkę typu SAL, muszą iść EMSem, co oznacza cło zło. Acz chciałam wam dziewuszkę pokazać, bo naprawdę jest ładna i fantazyjna


Yuri on Ice - Viktor Nikiforov, Toy's Works, skala 1/8

I na koniec wyjątkowy złoty Graal, prawdziwy ogier całego letniego WonFesu 2017!
Zacznijmy może od tego, że TW nie pozwoliło robić zdjęć tejże figurce na WF. Chyba zdawali sobie sprawę, że jest brzydki jak noc i lepiej go ukryć. Acz kilka dni po WonFesie, na światło dzienne ukazała się ona - najbrzydsza figurka najpiękniejszego łyżwiarza. JAK MOŻNA MU TAK MORDĘ POPSUĆ????????? Pomińmy już fakt, że TW życzy sobie za niego prawie 15k XDDDDDD


Posłowie

No, odpykałam swoje. Tym razem podzieliłam wszystko na grupy, taka szalona byłam! 
Z tego wszystkiego nie ma dużo, za które dam swoje ciężko zarobione pieniądze. W wielu przypadkach wszystko będzie zależało od ceny
Sore ja~

20 komentarzy:

  1. Toy's Works generalnie za świetną firmą nie jest, więc spodziewałam się, że ją skopią. Szkoda tylko, że jako jedyni wybrali Victora w stroju zaś cała reszta produkuje do znudzenia Victora trenera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się spodziewałam tego, ale żeby aż tak i żądać za to 15k XD?????
      No właśnie mi też jest z tego powodu smutno, może jednak GSC coś odwali fajnego :<? Im to te 15k bym dała xd

      Usuń
  2. Ten Nagisa jest cudowny, bardzo podoba mi się fakt, że nie jest taki statyczny jak reszta tylko przez pozę też oddali jego charakter. T.T Gdyby tylko wydali go tych parę lat temu...
    Mnie też WF bardzo rozczarował, ale w sumie to żadna nowość. Co do Victora to ja znowu mam tak, że im brzydszego go robią tym bardziej nachodzą mnie myśli, że upodabniają go do Pluszczenko. xD Znaczy to tylko moja i mojej mamy estetyka, ale nie ukrywam, że raczej nie uroda w moim typie. haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ale ale weź Nagisę ;____________;
      AHAHAHAHAHA XDDDDDDDDD Nie no, Pluszczenko ogólnie nie jest przystojny, także no XD może dla niektórych, ale kurcze, dla ogółu raczej nie, ale nadrabia łyżwiarstwem xD

      Usuń
  3. Fakt, szału nie ma (juz kolejny post o WF przeglądam) Ale większość, jaką pokazałaś jest piękna i gdybym tylko miała możliwość to bym pewnie jakoś postarała się o tą cudną Miku (jej fenomen to zagadka XXI wieku, taka trochę teoria spiskowa nawet XD) i kilku chłopaków z Free.... Ale cóż... nie ma jak.
    Idę popłakać w kąciku... T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Miku to cudo *^*
      Nie płacz ;_; zanim te figurki wyjdą to tak +/- 2 lata, także zacznij już zbierać XDDDD

      Usuń
  4. >Kurmi
    >nie znam loszki
    Oj zle oj zle, dobra dziewczynka a ja troche sie na tobie teraz zawiodłem

    >Utaha
    Te poslady w rajstopach
    TAK

    BOLI MNIE ZE NIC NIE DALAS Z ROBO DZIEWCZYNEK
    Bo Megami Device Asura Kunoichi jest <3 i te wszystkie "erotyczne pozy" ktore z nia wyprawiali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam znać, jak nie widziałam animo XD?
      Poślady Utahy to takie sfjsjfbsjdbfjsf chce.
      Nie lubię robo dziewczynek, przykro mi :<

      Usuń
    2. ONE sa w skali 1/1
      W SKALI 1/1 !!!

      A i tak ogólnie mam fetysz na poślady w rajstopkach

      Amino jest średnia parodia haremówki (serio nabijaja się z gier VN haremowek) ale dziewczynki "som dobre"

      Usuń
    3. P.S. Robo dziewczynki to trzeba KOCHAC a nie "lubić"

      Usuń
    4. Nie mów mi jak mam żyć XDDDDDDDDD

      Usuń
    5. "Mamoooo! To nie "faza" nie zrozumiesz."

      Usuń
  5. Kurumi to jedna z moich ulubionych dziewczynek z anime, a ta figurka może stać się naprawdę warta uwagi. Aż się zastanawiam, czy nie zacząć oszczędzać. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zbierać :D wtedy mniej boli, jak rzeczywiście się spodoba :D

      Usuń
  6. z literówków to jeszcze Dramatical MurdeR~~ I chyba właśnie ten projekt mi się najbardziej podoba, mega pomysł... szkoda, że jak go pomalują to będzie Aobą, bo ja widziałabym tę figurkę w zupełnie innych kolorach (czernie, purpura, fiolet - nie jakieś tam niebieskie włosy XD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle widać, jak piszę na szybko XDDDDDDD dziękuję <3
    Ale taka taka właśnie w takich kolorach by wyglądała o niebo lepiej *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,milion nerek" - genialne okreslenie, kradne xD
    Shita bez miesni najlepiej, kochane dziecko.
    Te rajstopy, slinie sie *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedyne określenie na ilość pieniędzy, jaka poszłaby na tą figurkę xD
      nie no tak, shota być musi bez mięśni, generalnie jest uroczy *^*
      C'nie, rajstopki na A++++

      Usuń
  9. Mnie ogólnie rozczarowała tegoroczna letnia edycja WonFestu. Nie licząc dwóch zapowiedzi z których się bardzo ucieszyłam - zapowiedz nendosa Beatrice i statuetki Emili z "Re:Zero". Reszta mało co mnie zainteresowała, ale to może i dobrze bo dzięki temu zaoszczędzę sobie trochę. xD
    Szkoda tego Victora od Toy Works, ale w końcu to Toy Works to też nie można było od nich oczekiwać cudów.
    Dość długo przyszło nam czekać na resztę figurek z Free, przez co już nie rusza mnie zapowiedz statuetki Nagisy, a szkoda bo gdyby wypuścili by go z rok wcześniej to rzucałam bym w niego swoimi zaoszczędzanymi milionami z skarbonki. xD
    Pozdrawiam Gorąco Fejwsi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie naprawdę lepiej, że WF nas nie zachwycił XD
      co do figurek z Free - to taki typowy przykład strzelenia sobie w kolano przez firmę. Niestety jak nie idą od razu z falą popularności, to później te figurki, które x czasu temu byłyby niczym złoty graal, to teraz będą tak sobie chodliwe...

      Usuń